Friday, June 27, 2008

Dua Puluh Sembilan

Alhamdulillah.. moga2 adik Sufi pun mampu mencapai umur begini. Thanks Elly pagi2 dah ucap lagi. Abg hargai.

Hari ni tak banyak aktiviti luar. Terperap kat opis. Nak Clearance sure esok pun kena datang opis lagi. Banyak ni nak hands over. Dengan Training yang lum aku terlaksana. Quotation untuk kawan2 kat UUM pun belum siap sedia. Data dalam harddisk lagi laa lum transfer. Aiseh.. ingat nak minta Rao survineer jer laptop ni kat aku. malas nak transfer dah.. lagipun dah sayang ngan laptop ni. Aku mana ada personal laptop. Dup dup USM plak ada masalah kata barang tak sampai tiba. Jenuh duk cari Delivery Order. Last2 tanya kerani yang resign tu (lepas kuar makan tghhari dengan dia) Baru jumpa.

8Pax yang aku aktif membolehkan aku telefon free pada 16 nombor yang terpilih. kalau lebih dari 16 kena bayar cuma rm2.30. so sapa2 ada nombor celcom? huhu smslah ke 019-5491911
leh dengar suara Sufi. Dah ada suara sekarang ni... hehehe nak join, ada seminggu saja tempohnyer.

Elly sepatutnya memulakan tugas hari pertama 1hb Julai di Bachok Kelantan. Tapi apakan daya, aku minta tangguh. Ataupun cuba peluang rezeki bulan November ni di Sungai Petani ni. Thanks sayang. harap pengorbanan ini memberi peluang untuk adik Sufi pulih dengan segera. memberi peluang utk abang Muhammad nak bermanja. dan memberi peluang ayah utk bermesra. Tak nak dah duk jauh2. dah letih dah. Aku pulak dah hadirkan diri ke temuduga di UiTM Kedah. 10 minit jer dari rumah. Harap2 ada rezeki untuk tukar karier.

1 comment:

rudy bluehikari said...

insyaAllah ada rezki kat ibu sufi dan ayah sufi nanti. aminnnnnn